fredag den 20. juli 2012

Abe på glas

Så fik jeg også forsøgt mig med dyr på glas og spraymaling....jeg kan slet ikke huske hvor jeg så ideen første gang, men sidst var hos Betine . Jeg har bestilt spraymaling efter Lines anbefalinger og det bliver ikke det sidste dyr på glas herfra, men skal lige finde nogle Schleich dyr (og ikke stjæle flere fra Isak..hrmmm...), jeg har samlet på glas til formålet i et par måneder og der er 3 farver spraymaling mere der skal afprøves...jeps!

I går fik jeg syet et par "barbie"-lomme bukser for en veninde, hun havde selv købt barbiestoffet.

Den überlækre lagkage sidst i indlægget kunne jeg godt spise et
stykke af nu, den serverede min svigerinde forleden dag, da vi havde familiehygge hjemme hos dem...mums!

3 kommentarer:

  1. Sikke en lækker lagkage. Dine glas med dyr på lågene er jeg helt vilde med - det er en super idé.

    SvarSlet
  2. Fint glas- skøn farve spraymaling

    SvarSlet
  3. Det er sådan en god idé med figurer spraymalet på glas. Jeg så det første gang på Pinterest, hvor en smølf var malet med sølvmaling. Det var også fint.

    De bukser skal nok gøre lykke hos den lille pige! Og den kage ser godt nok lækker ud! :)

    SvarSlet

Læg en kommentar, så bliver jeg SÅ glad.